21.11.2025.
Kao i kod Ioniqa 5 N, tu su dva elektromotora, što Ioniqu 6 N daje pogon na sva četiri kotača i 650 KS, sa 770 Nm okretnog momenta. Ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže se za samo 3,2 sekunde, nakon što se sjetite uključiti N Launch Control, a najviša brzina je 257 km/h.
Očekivano, kako bi se nosio sa svom tom snagom, Hyundaijev N-odjel ozbiljno je doradio podvozje Ioniqa 6, a tu je i elektronički sustav upravljanja amortizerima. Ugrađen je i elektronički diferencijal s ograničenim proklizavanjem (e-LSD) koji raspoređuje snagu. Sve točke pričvršćivanja i poluge - za upravljač kao i za ovjes - također su ukrućene za oštrije odzive, a tu je i krući stabilizator straga te strukturno ojačanje za učvršćivanje karoserije.
Dorađena je i aerodinamika. Straga, osim prekrasnog malog spojlera u obliku pačjeg repa koji je sastavni dio poklopca prtljažnika, tu je i novo krilo u obliku labuđeg vrata, slično onome što biste pronašli na GT3 trkaćim automobilima. Impresivno je da je Hyundaijev aerodinamički tim uspio dodati značajnu potisnu silu Ioniqu 6 N pri velikim brzinama, ali su zadržali koeficijent otpora zraka na niskih 0,27 Cd radi učinkovitosti.
Kao i kod 5 N, postoji mnoštvo računalno upravljanih sustava koji Ioniq 6 N pretvaraju u pravi lunapark. Već smo spomenuli N Launch Control, ali tu je i N Drift Optimiser (kada iskušenje na praznom parkiralištu postane preveliko), N Grin Boost (koji vam daje maksimalnu snagu za deset sekundi) i N Torque Distribution (koji usmjerava snagu na kotače koji je najbolje koriste).
Uz sve to, tu je i N Active Sound + koji vam pruža sportske zvukove "motora" i simuliranu postavku mijenjanja brzina, zajedno s ručicama za mijenjanje brzina i svjetlima za "promjenu". Tu je i N Pedal, koja koči unutarnji stražnji kotač kako bi Ioniq 6 N čvršće ušao u zavoj, a ima tri ručno podesive postavke.
Kočnice su također unaprijeđene, a postoje i specifični načini kočenja za svakodnevnu vožnju ili za dane na stazi, a regenerativno kočenje je super snažno i sposobno usporiti Ioniq 6 N do 0,6G.
Ipak, nije sve u zabavi. Tu su i neke ozbiljne stvari, poput sustava N Battery koji pažljivo kontrolira temperaturu i stanje baterije te pomaže u postizanju super brzog vremena punjenja od 10 do 80 posto od 18 minuta, pod pretpostavkom da možete pronaći dovoljno snažan punjač.
Prostrana unutrašnjost Ioniqa 6 dobiva raspoznatljiv sportski preobražaj osnovnom crnom bojom i plavim detaljima koji. Tu su školjkasta sjedala presvučena Alcantarom i upravljač obložen kožom s tipkama za način vožnje N1 i N2 kao i kod Ioniqa 5 N. Papučice su metalne, a s unutarnje strane središnje konzole je i jastučić za koljena.