Volkswagen ID.3 obnovljen je prema željama kupaca

15.03.2023.

Osvježeni Volkswagen ID.3 ne donosi puno novosti u izgledu, ali pažljivo i temeljito je dorađen na brojnim važnim mjestima

Volkswagen ID.3 predstavljen je 2019. i bio je pionir električne ponude ovog proizvođača i prvi model koji je ponio oznaku ID te prvi nastao na električnoj platformi MEB, koju danas koriste i ostale marke Grupe Volkswagen. Po svemu tome riječ je o iznimno važnom modelu, često opisivanom kao "električni Golf". Iako je riječ o solidnom automobilu s korisnim dosegom ipak ima puno mjesta za napredak po pitanju jednostavnosti upotrebe i unutrašnjosti. To spominjemo jer to čini i Volkswagen koji je u posljednje vrijeme više puta objavio kako ozbiljno shvaća prigovore kupaca. Štoviše, objava za medije o obnovljenom ID.3 jasno kaže kako su osnova promjena bile povratne informacije kupaca. No, pogledajmo što je novo na ID.3.

Izvana se obnovljeni Volkswagen ID.3 najlakše prepoznaje po drukčijem prednjem odbojniku, koji je nešto veći, a izmijenjen je i prednji poklopac. Nestala je crna traka ispod vjetrobrana, a srebrna traka iznad bočnih prozora sada je standard na svim verzijama. Straga su dijelovi svjetala koji su u poklopcu "zasvijetlili". S redizajnom stižu i tri nove boje karoserije – crna, svijetloplava i maslinastozelena.

Najvažnije promjene nalaze se u unutrašnjosti. Za početak, svaki ID.3 imat će 12-inčni središnji ekran, što je povećanje od dva inča. Osim većeg ekrana, dorađena je i tehnologija iza njega. Poboljšan je planer puta s točkama za punjenje, head-up displej pokazuje više informacija, a dorađen je i glasovni asistent.

Možda su još važnije opipljivije (doslovno) promjene. Na mnogim su mjestima upotrijebljeni kvalitetniji materijali. Na vratima je značajno veći dio presvučen tkaninom. Na volanu više nije koža, već je zamijenjena sintetičkom alternativom. Ipak, s popisa prigovora korisnika ostale su dvije stvari – tipke na volanu i dalje su "haptičkog" tipa iako se spominjalo kako bi ih mogle zamijeniti klasične, a "klizač" ispod ekrana kojim se reguliraju glasnoća audio sustava i temperatura u kabini i dalje je neosvijetljen. Što se ovog drugog tiče, Volkswagen najavljuje novi ekran, najvjerojatnije sljedeće godine, kada bi ovaj problem trebao biti riješen.

Po pitanju pogona novosti je najmanje. Osnovna je baterija i dalje neto kapaciteta 58 kWh i omogućuje doseg prema normi WLTP od 426 km. Model Pro S ima bateriju od 77 kWh koja je dovoljna za 546 kilometara. Obje verzije pokreće jedan elektromotor od 204 KS. Model Pro S može se puniti s najviše 175 kW, ranije 135 kW, dok model s manjom baterijom i dalje može "povući" najviše 120 kW. Ponuda će u budućnosti biti proširena bržom inačicom GTX, kao i s novom početnom verzijom s manjom baterijom i nižom početnom cijenom. Modeli Pro i Pro S trebali bi kupcima početi dolaziti početkom ljeta.

Vrh stranice