09.09.2025.
Renault Clio šeste generacije donosi posve novi izgled. Pogledamo li u povijest ovog popularnog modela vidjet ćemo evoluciju iz generacije u generaciju, ali ovaj put se čini kako su Renaultovi dizajneri napravili nekoliko koraka jer novi Clio uopće ne nalikuje na još uvijek aktualni model.
Glavne značajke uključuju "šiljast" nos definiran velikom maskom, oštra prednja svjetla koja kao da izbijaju iz glatke karoserije i oblikovanje panela koje Renaultovi dizajneri uspoređuju s uzimanjem žlice čokoladnog moussa. Sprijeda, veliki potpis dnevnih svjetala nastavlja motiv poludijamanta koji se u posljednje vrijeme viđa kod ove marke.
Skrivene kvake na stražnjim vratima daju novom Cliju sportski izgled, koji je dodatno pojačan prepoznatljivim dizajnom stražnjih svjetala, s dvije odvojene jedinice sa svake strane. Crni detalji na lukovima kotača nalaze se u cijeloj ponudi, sa sjajnom završnom obradom za najviše razine opreme.
Novi dizajn prikriva činjenicu da je novi Clio veći u svim smjerovima od prethodnog modela, s 67 mm dodanih u duljinu, 39 mm u širinu i 11 mm u visinu. Povećane dimenzije znače više unutarnjeg prostora nego prije, a iako prtljažnik nije veći (u verziji bez hibridne pomoći ima 391 litru), visina praga utovara snižena je za 40 mm radi lakšeg pristupa.
Unutrašnjost je veliki korak naprijed u odnosu na prethodnika, a većinu elemenata već smo vidjeli u električnim modelima Renault 4 i 5, s dva digitalna ekrana i operativnim sustavom baziranom na Googleovom softveru. Središnja konzola ima jednostavan poklopac sličan iPadu, a tekstilna obloga na armaturnoj ploči proteže se u okvire vrata, ukrašena privlačnim detaljima ambijentalnog osvjetljenja.
Novi Renault Clio bit će dostupan s gotovo istim pogonskim sklopovima kao i peta generacija. To znači da će ponovno biti dostupan s benzinskim motorom, onim koji također radi na LPG, te kao hibrid. Dizela više nema.
Ponuda će započeti trocilindarskim benzincem 1,2 TCE od 115 KS. Dostupan je sa šestostupanjskim ručnim mjenjačem ili šestostupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Slijedi pet KS snažnija verzija koja dolazi s pogonom na plin i automatskim mjenjačem.
Hibridni Clio sada pokreće novi 1,8-litreni benzinski motor, koji radi zajedno sa starter-generatorom i elektromotorom. Ukupna snaga sustava je 160 KS. Očekivano, on dolazi samo s automatskim mjenjačem.
Novi Renault Clio na tržište bi trebao stići početkom sljedeće godine, a već krajem ove godine trebale bi biti poznate točnije specifikacije i cijene.