11.06.2025.
U najavama novog BMW M2 CS pričalo se kako će nova jurilica imati preko 500 KS, a Bavarci su to obećanje i ispunili. Pod prednjim je poklopcem ostao redni šestocilindraš s dva turbopunjača, ali zahvaljujući promjenama u upravljanju motorom, snaga je porasla za 50 KS na značajnih 530 KS pri 6250 o/min. Pokazivač broja okretomjera zaustavlja se na 7200 o/min. Jednako je značajan, naravno, najveći okretni moment, koji je narastao a maksimalna brojka je povećana za 50 Nm na 650 Nm. Štoviše, dostupan je sve od 2650 do 5730 o/min.
Kao i kod svih M2, CS ima aktivni ispuh s četiri cijev u stražnjem braniku mat crne boje, a kupci mogu dodatno poboljšati zvuk odabirom naknadnog sustava ispuha M Performance . S obzirom na korištenje titanskih prigušivača u ovome, bojimo se kako bi "prigušivač" mogao biti pomalo pogrešan naziv.
Elastičnost motora u srednjem rasponu okretaja znači da gotovo da nema potrebe mijenjati stupnjeve prijenosa da bi se postigao "nepristojan" tempo, ali vlasnici će bez sumnje htjeti vježbati sve različite načine rada standardnog osmobrzinskog automatskog mjenjača M Steptronic. Nažalost, u ponudi neće biti ručni mjenjač, ali automobil ima tri različite mape mjenjača za odabir, kao i potpuno ručne postavke.
Naravno, sva snaga se šalje samo na stražnje kotače, preko uobičajenog elektronički kontroliranog diferencijala s ograničenim proklizavanjem, a BMW navodi vrijeme ubrzanja od 0 do 100 km/h od samo 3,8 sekundi. Tome je bez sumnje pridonijelo smanjenje težine od 30 kg. M2 CS je serijski opremljen M Driver's Packageom, tako da najviša brzina nije ograničena sve dok ne dosegne 302 km/h.
Pored čiste snage, novi M2 CS ima promjena i na podvozju. Automobil je osam milimetara bliže asfaltu, a opruge, amortizeri i elektronika ažurirani. Ovo posljednje uključuje podešavanja adaptivnog ovjesa, kontrole stabilnosti, servo upravljača, kalibracije diferencijalaM Sport, pa čak i kočionog sustava.
Karbonsko-keramičke kočnice nisu standardne, ali su dostupne. Nasuprot tome, M2 CS je prema zadanim postavkama opremljen gumama za stazu (275/35 ZR19 sprijeda, 285/30 ZR20 straga), ali kupci umjesto toga mogu odabrati 'ultra-track' ili standardne gume visokih performansi bez dodatnih troškova. Postavljene su na krasne naplatke završene u mat boji Gold Bronze.
Straga se na M2 CS-u ističe ogromno krilo koje je dizajnerski naklon BMW-ima iz prošlosti koji su bili fokusirani na utrke, uključujući Turbo iz 2002. i 3.0 CSL Batmobile, ali također je dio aerodinamičkog paketa i paketa za smanjenje težine budući da je izrađen od CFRP-a (plastika ojačana ugljičnim vlaknima) i ima istaknuti "pačji rep" na stražnjoj strani.
Tu su i krov od ugljičnih vlakana i stražnji difuzor, dok je prednji spliter završen u mat crnoj boji kako bi nadopunio blagi preuređeni stil prednje maske M2. Posebna značka na stražnjoj strani s crvenim obrisom upotpunjuje vizualne promjene vanjštine, dok će CS biti dostupan samo u jednoj od četiri vanjske boje - plava metalik M Portimao, siva metalikM Brooklyn, BMW Individual Velvet Blue metalik ili obična stara Sapphire Black metalik.
Unutrašnjost M2 CS zadržava sav luksuz i tehnologiju uobičajenog modela, a njegova spremnost za stazu i inspiracija motosportom su pojačani. Školjkasta sjedala M Carbon su standardna, s izrezima koji omogućuju ugradnju pojasa, pa čak i uklonjivim dijelom naslona za glavu za vozača koji nosi kacigu. Pa ipak, sjedala su također grijana i električno podesiva.
Ispred vozača je volan s ravnim dnom, sada presvučen alcantarom, s opcijskim grijanjem. Logotipi CS su posvuda, od pragova vrata preko nove središnje konzole sa smanjenim stražnjim dijelom do obloga vrata. Kao i uvijek, tema boja je crvena i crna.