05.11.2025.
Oba koncepta prikazana na Sajmu mobilnosti u Japanu krajem listopada predstavljaju zaokret od strane Subaruovih čelnika, budući da se tvrtka prije nekog vremena pokušala distancirati od svoje sportske baštine. Doista, WRX STI je prestao s prodajom 2018., dok je tvrtka prelazila na proizvodnju samo SUV-a i električnih modela.
Doduše, Performance-E STI koncept mogao bi se opisati kao oboje. Subaru nije otkrio puno tehničkih detalja o njemu, ali znamo da je riječ o električnom vozilu na baterije koje izgleda prilično veliko i zdepasto.
Sve što Subaru trenutno govori o konceptu Performance-E jest da "predstavlja budućnost performance scene" i da "kombinira uzbudljive estetske proporcije s izvanrednom aerodinamikom i praktičnošću, s dizajnom koji evocira naslijeđe marke, a istovremeno pruža vozaču prilagođen raspored i udobnu, prostranu unutrašnjost". Zapravo ne govori ništa.
Koncept Performance-B STI je još intrigantniji. U biti je to STI verzija trenutne proizvodne Impreze, a budući da se WRX nastavlja proizvoditi u SAD-u i Japanu, ovo se može smatrati potencijalnom zamjenom za te automobile. Opet, tehnički podaci su izuzetno škrti, iako je Subaru potvrdio da će imati bokser motor s unutarnjim izgaranjem i simetrični pogon na sva četiri kotača.
Zasad nema informacija hoće li se buduća serijska verzija ovog koncepta pojaviti i izvan SAD i Japana, ali Subaru kaže kako Performance-B STI koncept "nudi većem broju kupaca priliku da iskuse radost vožnje".