Stiže ozbiljan igrač

08.03.2024.

Na Salonu automobila u Ženevi MG je predstavio potpuno novi model označen brojem 3 koji će zasigurno napraviti priličan nered u B segmentu

Ime MG3 zapravo nije novo, jer već više od desetljeća model pod tim imenom postoji, ali uglavnom je izvan Velike Britanije nepoznat i nije se prodavao na većini europskih tržišta. Sada dolazi potpuno novi automobil pod tim imenom. MG 3 je kompaktni hatchback u onom što nazivamo B segmentom i čini se da je izravni konkurent Daciji Sandero.

MG3 dugačak je 4,11 metara, širok 1,78 metara i visok 1,5 metara. Za usporedbu: Dacia Sandero duga je oko 4,09 metara, Volkswagen Polo 4,05 metara. MG 3 ima međuosovinski razmak od 2,57 metara, dok Sandero i Polo sukcesivno imaju 2,6 i oko 2,55 metara između prednje i stražnje osovine. Prtljažni prostor ima 293 litre.

MG3 nije ni plug-in hibrid, ali niti blagi hibrid. Kompaktni hatchback ima klasični "puni" hibridni pogonski sklop. Njegovo puno ime je MG 3 Hybrid+. Pogonski sustav sastoji se od 1,5-litrenog četverocilindraša snage 102 KS i 128 Nm koji radi zajedno s elektromotorom snage 136 KS i 250 Nm. Ukupna snaga sustava je izdašnih 194 KS. To znači da MG3 postiže 100 km/h iz mjesta za točno osam sekundi, a najviša brzina mu je 171 km/h. Jednako je impresivno i međuubrzanje od 80 do 120 km/h za samo pet sekundi.
Ispod stražnjeg sjedala nalazi se mala baterija od 1,83 kWh. Prosječna bi potrošnja trebala biti 4,4 litre na 100 km.

Vozači mogu prilagoditi odziv modela MG3 biranjem između tri načina vožnje – Eco, Standard i Sport. Eco način kalibriran je za optimalnu uštedu goriva i vozačima pruža nježan odziv gasa, dok Standard pruža spoj ekonomičnosti i performansi te dobro funkcionira za većinu vrsta putovanja. Sport ima osjetljiviju kalibraciju, izvlači najbolje iz kombinirane izlazne snage, pružajući neke od najboljih performansi u klasi.

Klasični hibrid u ovom segmentu prilična je rijetkost, osim u Toyoto Yaris, tako da je to dosta zanimljiv pristup kineske marke britanskog imena. Ako cijena bude na kakvu smo od MG-ja naviknuli gradski bi hibrid mogao postati pravi prodajni hit.

Oprema bi trebala biti bogata. MG 3 serijski dolazi sa središnjim ekranom infotainmenta od 10,25 inča, dok je ispred vozača 7-inčni ekran s instrumentima. MG3 za kupce iz Europe dolazi u tri izvedbe – Standard, Comfort i Luxury, a ovisno o verziji, MG 3 ima kameru od 360 stupnjeva, ulazak bez ključa, kožne presvlake, grijana prednja sjedala i grijani upravljač. Dostupni su i Lane Keep Assist, Lane Departure Warning, adaptivni tempomat pa čak i Traffic Jam Assist.

Vrh stranice