Opel vraća Fronteru, ali posve drukčiju

19.04.2024.

Već je poznato kako Opel planira oživjeti ime Frontera koje je devedesetih godina prošlog stoljeća nosio posve ozbiljan terenac, a sada je smo novu Fronteru upoznali u punom sjaju

Dok je krajem prošlog stoljeća Opel Frontera bila posve ozbiljan terenac, u budućnosti će to biti nešto "nježniji" model, primjeren današnjem vremenu i tržištu. Nova Frontera u biti zamjenjuje Crossland u Opelovoj ponuid, ali je veći automobil - dugačak 4,4 metra - tako da će biti ozbiljan suparnik novoj Daciji Duster, pa čak i većim modelima.

"Zahvaljujući svestranoj kombinaciji robusne izvedbe, prostranosti, pametnih rješenja i učinkovitih pogonskih sklopova, naša nova Opel Frontera svidjet će se širokom spektru kupaca koji se žele istaknuti iz mase. Savršeno je prilagođena gradskim i prigradskim okolinama i istovremeno nudi vrhunsko iskustvo putovanja našim kupcima", rekao je glavni izvršni direktor Opela Florian Huettl.

Vanjski je izgled obilježen poveznicama s drugim novim Opelovim modelima, prije svega sprijeda gdje je prepoznatljiva maska koju Opel naziva Vizor. Ukupan stil oblikovanja vrlo je "germanski" s jasnim i oštrim linijama i bez previše ukrasa. Sa strane se nalazi prepoznatljivi C-stup, dijelom u boji, za koji Opel kaže da dijeli putničku kabinu od prtljažnog prostora, dok su straga vrlo tanki svjetlosni sklopovi.

Unutrašnjost također obilježava jednostavnost linija, a središnje mjesto zauzimaju dva ekrana od 10 inča spojena u jednu vizualnu cjelinu. Ipak, nije sve na ekranima, već na središnjoj konzoli još ima nešto fizičkih tipki. Volan je novog izgleda. Novost je inovativna postaja za povezivanje koja je dostupna uz nadoplatu. Nakon povezivanja s postajom putem namjenske aplikacije, korisnikov pametni telefon postaje upravljačka ploča sustava za informiranje i zabavu koja također može djelovati u kombinaciji s tipkama na upravljaču.
Nova Opel Frontera će biti praktičan automobil. Obujam prtljažnika iznosi 460 litara, što se povećava na 1600 litara kada preklopite stražnja sjedala djeljiva u omjeru 60:40. Zahvaljujući pojačanim opcijskim krovnim nosačima, također možete nositi čak 200 kg tereta na krovnom nosaču.

Opel Frontera će biti dostupna i kao potpuno električni model i kao hibrid. Iako Opel još nije objavio službene performanse ili tehničke podatke, pretpostavit ćemo da to znači isti električni motor od 156 KS i bateriju od 54 kWh kao i u drugim Stellantisovim modelima, s dosegom do 400 kilometara. Druga opcija je najvjerojatnije 1,2-litreni benzinski hibrid sa 136 KS i ekonomičnom potrošnjom od 4,4 litre na 100 km.

Opel tvrdi kako je, iako je Frontera obiteljski orijentiran automobil, naporno radio na njegovoj dinamici te je ugodio i dotjerao ovjes kako bi dobio "tipične karakteristike vožnje za Opel - čak i kada se vozi velikim brzinama na njemačkom Autobahnu."

Detaljnije specifikacije, oprema i cijene Opel Frontere bit će objavljene kasnije, a što se početka prodaje tiče, jedina informacija koju zasad imamo je kako se planira "kasnije u 2024."

Vrh stranice