31.07.2025.
Stariji će se sjetiti oznake GSE koja je krasila snažne verzije ranijih Opelovih modela. U novije vrijeme korištena je za plug-in hibridne modele veće snage, a sada se primjenjuje na Opelove najsnažnije električne automobile.
Mokka GSE koristi istu bateriju od 54 kWh kao i ostale njezine verzije, ali snaga elektromotora povećana je na 280 KS, uz okretni moment od 345 Nm. To rezultira ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 5,9 sekundi. Opel nije otkrio koliki je doseg Mokke GSE, ali očekuje se da će biti sličan onome Alfa Romeo Juniora Veloce od 333 kilometra jer oba automobila koriste jednake mehaničke i električne temelje. Vozači će moći produžiti doseg Mokke GSE odabirom načina rada Normal, koji smanjuje performanse i najvišu brzinu, ili načina rada Eco, koji maksimizira domet koji možete dobiti s baterijom.
Opel je također opremio Mokku GSE Torsenovim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem i posebno dizajniranim osovinama kako bi se poboljšale performanse. Ugrađeni su novi dvostruki hidraulični amortizeri, dok je daljnja optimizacija upravljanja i kočnica rezultat onoga što je Opel naučio iz svog iskustva u električnim relijima.
Uz promjene ispod lima, Opel Mokka GSE ima jedinstvene 20-inčne aluminijske naplatke koji su aerodinamički optimizirani i oblikovani na način da ističu žute GSE kočione čeljusti. Prednji branik dobiva bijelo-žuti GSE znak, a u skladu s prethodnim GSE modelima, Mokka ima crni poklopac motora i krov.
Unutrašnjost ima sportska sjedala s integriranim naslonima za glavu presvučena sivim umetcima od alcantare koji nose GSE logo i kontrastne žute šavove. Alcantara se također primjenjuje na umetke na vratima, a volan je spljošten na vrhu i dnu, dok aluminijske papučice zaokružuju sportski izgled. Vozači mogu prilagoditi i 10-inčnu instrumentnu ploču i zaslon osjetljiv na dodir, koji uključuje dodatne informacije poput podataka o performansama GSE-a i mjerača G-sile.