Novi Nissan X-Trail uz električnu pomoć

14.09.2022.

Nakon američke i kineske premijere novi Nissan X-Trail konačno dolazi u Europu, a u ponudi ima dvije verzije novog pogona e-Power

Novi je Nissan X-Trail dug 4,68 metara, slično prethodnoj generaciji, tek koji centimetar više, a i međuosovinski razmak od 2,71 metar sličan je prethodniku. Ispod lima krije se platforma CMF-C koju koristi i manji Qashqai, a zahvaljujući tome i X-Trail ima zanimljive pogone e-Power, i to u dvije verzije.

Slabija verzija pogona e-Power posjeduje elektromotor od 204 KS i 330 Nm koji pokreće prednje kotače. Ova verzija od 0 do 100 km/h ubrzava za osam sekundi i postiže najvišu brzinu od 170 km/h. Druga verzija ima pogon na sve kotače koji Nissan naziva e-4ORCE i raspolaže sa 213 KS. Slabija verzija dostupna je samo s pet sjedala, dok se snažnija nudi i sa pet i sa sedam. S pet sjedala do 100 km/h stiže za sedam sekundi, a sa sedam joj trebaju dvije desetinke sekunde više. Najviša brzina uvijek je 180 km/h. U oba slučaja uz elektromotor tu je i trocilindarski benzinac s promjenjivim omjerom kompresije koji ne pokreće kotače, već proizvodi struju za elektromotor(e).

Pored pogona e-Power, Nissan u novi X-Trail ugrađuje i 1,5-litreni benzinac koji je potpomognut 12-voltnim sustavom blagog hibrida. I ovaj motor ima promjenjivu kompresiju, a njegovih 163 KS i 300 Nm prenosi se na prednje kotače putem bezstupanjskog CVT mjenjača. S njim Nissan X-Trail do 100 km/h ubrzava za 9,6 sekundi i postiže najvišu brzinu od 200 km/h.

Unutrašnjost X-Traila nudi sličan prostor za putnike kao i prethodna generacija, a prtljažnik je narastao za 20 litara i sada ima 585 litara. Nissan je zbrojio da u kabini ima ukupno 35 inča ekrana koji okružuju vozača. Iza volana je 12,3-inčni ekran za instrumente, a jednake je veličine i središnji ekran. Uz njih, tu je i 10,8-inčni head-up displej.

Na većinu europskih tržišta novi bi X-Trail trebao stići krajem godine, kada će biti poznate cijene i specifikacije opreme.

Vrh stranice