09.07.2025.
Novi Ferrari Amalfi preuzima tamo gdje je njegov prethodnik, Roma, stao. I dalje je riječ o kupeu s četiri sjedala (2+2), ali Amalfi dobiva svjež izgled, potpuno novu unutrašnjost, dorađen motor i niz tehnoloških nadogradnji kako bi opravdao svoje novo ime.
Izvana, Ferrari ne skriva dizajnerske poveznice s prethodnim modelom, jer Amalfi je evolucija tog uspješnog modela. Ipak, vrlo malo elemenata je preneseno na novi model. Cijeli prednji kraj je nov, a zadržan je prepoznatljivi profil Rome u obliku nosa morskog psa. Ako se bolje zagledate, primijetit ćete da prednja svjetla imaju izrez iznad sebe. To je iz aerodinamičkih razloga, pomažu u usmjeravanju zraka u motorni prostor iza.
Većina Amalfijevih aerodinamičkih elemenata skrivena je, iako ima stražnje krilo s tri položaja koje se automatski otvara. Nažalost, ni na jednoj slici nije prikazano podignuto, ali ako pogledate linije zatvaranja karoserije oko energičnog stražnjeg kraja i nova svjetla, vjerojatno možete zaključiti da je dosta veći od ekvivalentnog spojlera koji se koristi na Romi.
U unutrašnjosti je novi volan koji je ponovno dobio fizičku tipku za pokretanje motora, izrađenu od ni manje ni više nego aluminija. Iza novog volana nalazi se jednostavniji i bolje integrirani izgled armaturne ploče. Digitalni instrumenti nalaze se na kristalno čistom 15,6-inčnom ekranu, tu je novi 10,25-inčni ekran osjetljiv na dodir u sredini automobila 8,8-inčni ekran za suvozača.
Ferrari raspored sjedenja naziva "2+", što potvrđuje da su stražnja sjedala većinu vremena namijenjena za prtljagu ili djecu ako je baš nužno. Sprijeda su sjedala dostupna u tri različite veličine, s 10 zračnih komora za funkciju masaže i ventilacije. Između njih nalazi se nova središnja konzola, izrađena od bloka eloksiranog aluminija, ni manje ni više, materijala koji se koristi i na pločama vrata za skrivanje zvučnika.
Promjene na 3,9-litrenom V8 motoru s dva turbopunjača donijele su povećanje snage za 20 KS, na čak 640 KS, a crvena linija na okretomjeru pomaknuta je na 7600 o/min. Od većih promjena, motor je dobio olakšane bregaste osovine i blok.
Kao i prije, V8 motor je spojen na Ferrarijev osmoostupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom i više načina rada, a i on je doživio neke izmjene. Snagu šalje samo na stražnje kotače, a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3,3 sekunde. To je desetinku sekunde brže od Rome, a najviša brzina je 320 km/h.
Kao i uvijek kod Ferrarija, Amalfi preuzima sve najnovije tehnologije iz ostalih modela talijanske tvrtke, uključujući napredni sustav kočenja "brake by wire" pod nazivom ABS Evo (koji je puno više od pukog ABS-a), najnoviji program kontrole bočnog proklizavanja, 6D senzor, pa čak i postavku procjene prianjanja pomoću električnog servo upravljača i drugih podataka za izračun "razine prianjanja gume na asfalt". Navodno, to radi čak i kada automobil nije na granici i u svim načinima vožnje.