Drugi facelift Audija Q7

07.02.2024.

Audi Q7 već je dugo na tržištu, a sada je doživio već drugi facelift. Sprijeda su promjene velike, a straga gotovo da ih nema

Aktualna generacija Audija Q7 već je neobično dugo na tržištu. Predstavljena je prije devet godina na Salonu automobila u Detroitu, a 2020. doživjela je prvi temeljiti facelift. Tada je izmijenjen sprijeda, straga i iznutra. Prema nekim običajima automobilske industrije ove godine očekivali bismo novu generaciju, ali Audi se odlučio za još jedno "zatezanje bora".

Drugi facelift za Audi Q7 poprilično je velik, ali ne toliko intenzivan kao onaj prije četiri godine. To se ne odnosi samo na prednji dio, jer on je doživio velike promjene. Novi su i maska i prednja svjetla, kao i odbojnik. Maska nije samo promijenila oblik, već i elemente od kojih se sastoji. Dnevna LED svjetla sada su u gornjem dijelu, a izgled im se može mijenjati, jednako kao i svjetlosni potpis stražnjih svjetala, između četiri verzije. Straga promjena ima vrlo malo. Spomenuti prilagodljivi svjetlosni potpisi i vidljivi završeci ispušnih cijevi.

Ponuda motora nije se puno mijenjala. Dizelsku ponudu čine modeli označeni kao 45 TDI i 50 TDI, a iza tih se oznaka skrivaju dvije verzije 3,0 V6 TDI motora od 231 KS i 500 Nm, odnosno 286 KS i 600 Nm. Trolitreni V6 benzinac potpomognut sustavom blagog hibrida nosi oznaku 55 TFSI, razvija 340 KS i 500 Nm, a omogućuje Q7 ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,6 sekundi. Sve verzije imaju pogon na sve kotače i osmostupanjski automatski mjenjač Tiptronic. Što se tiče plug-in hibrida koji je dosad bio u ponudi Audi još nije ništa objavio.

Vrhunac ponude je i dalje SQ7. Kao i dosad, pokreće ga 4,0 V8 TFSI benzinac od 507 KS i 550 Nm, što mu je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,1 sekundu i elektronski ograničenu najvišu brzinu od 250 km/h. Za relativno umjerenu potrošnju zadužen je sustav isključivanja cilindara koji omogućuje moćnom V8 da pod manjim opterećenjem koristi samo četiri cilindra.

Vrh stranice